Afgelopen week proefde ik dit ook weer bij een bedrijf waar ik mee contact kwam. Ze doen er eigenlijk bar weinig mee maar geven wel aan dat ze er meer uit willen halen. Te weinig tijd, geen prioriteit, ontbreken van kennis, weinig budget. Herkenbaar?
Dit heb ik de afgelopen jaren al vaker teruggekregen. En dan jeukt het bij mij om hierop in te springen. Want LinkedIn is een prachtig en krachtig middel om meer kansen te pakken. Voor jouw business. Maar toch laten veel ondernemers, directeuren en managers hier een kans liggen.
En zo moeilijk hoeft het niet te zijn, stap met deze 3 stappen over die drempel:
- Bepaal eerst je strategie,
- Richt het dan eerst goed in (en optimaliseer),
- Wordt dan actief. En nog belangrijker, blijf actief.
Vooral dat laatste is voor veel ondernemers en bedrijven de grote drempel. En als je die drempel niet neemt blijf je achter de feiten aanlopen. En blijf je kansen missen. Voor jouw bedrijf en business. En vergeet dus ook niet om de fundering goed neer te zetten. Veel profielen en pagina’s zijn vaak summier aangemaakt of bevroren. Dat is natuurlijk geen goed visitekaartje, niet?
LinkedIn is een middel om je doelen te bereiken. Denk aan meer naamsbekendheid, vindbaarheid en herkenbaarheid. Aan een groter, sterker netwerk en interactie met je doelgroep. Allemaal redenen om je business een boost te geven. Ik kan je hierbij helpen of ondersteunen. Ook werk uit handen nemen.
Wil je hier meer van weten? En wil je hier hulp bij?
Ik kom graag met je in contact. Mijn support kan uit online en/of offline ondersteuning bestaan.
Hartelijke groet,
Anton
0 reacties