Poeh, content?
Ik durf nu na al die jaren wel te stellen dat content voor velen een zeer grote uitdaging is. En voor sommigen ook een grote drempel. Zelfs enkelen die er gewoon tegenop zien!
En dan bedoel ik met name de bijdragen en artikelen. En eventueel nog nieuwsbrieven. In dit geval op LinkedIn maar je kunt het natuurlijk ook veel breder zien. En daar heb je weer een onderscheid in het zelf publiceren of gaan delen. Die laatste heeft natuurlijk meer opties van interessant, commentaar tot delen.
Ik ken best veel mensen en bedrijven die op LinkedIn niets of nauwelijks aan content doen. Zowel publiceren als delen. Is dat een doordat ze geen tijd hebben of het geen prioriteit heeft? Of is het omdat ze niet weten hoe en wat te posten.
Dit heeft te maken met consistentie en discipline. Maar vooral ook met creativiteit en aandacht. Vaak een combinatie van beiden. De meest gehoorde opmerkingen zijn;
• Wat moet ik erop zetten?
• Hoe doe ik dat precies en doe ik het goed?
• Zit men op mij/ons te wachten?
• Ik vind het allemaal een hoop gedoe?
• Ik heb er geen tijd voor?
• Het heeft geen aandacht?
• Etc.
Mis ik hier nog iets, wat is jouw ervaring of visie?
0 reacties