En nog een nieuwe toevoeging op LinkedIn!
LinkedIn is wel heel actief zeg ?
Iedereen kent op LinkedIn wel de berichten die voorbijkomen. Of die je zelf deelt of publiceert. LinkedIn gebruikt hiervoor overigens meestal de term “bijdragen”.
Misschien is het je al opgevallen dat de meeste bijdragen/berichten meer tekst bevatten. Dat komt omdat het aantal tekens is uitgebreid van 1300 naar maar liefst 3000 tekens of karakters. Dat betekent dus dat je meer tekst kwijt kunt en er meer een verhaal van kan maken.
Is dit een welkome of gewenste uitbreiding, wat vind jij?
Ik heb mijn vraagtekens. Omdat juist lange bijdragen met veel tekst veel minder snel gelezen zullen worden. Ook minder opvallen. Nog los van het feit dat je eigen tijdlijn/feed meer gedomineerd gaat worden door lange teksten. Lijkt mij niet iets waar de meesten op zitten te wachten!
Wist je overigens dat je al heel lang artikelen op LinkedIn kunt maken? Ook wel bloggen genoemd. Vaak geassocieerd met storytelling. Dit vind ik een sterke optie die ik vaak gebruik. En in mijn ogen veel meer geschikt is voor lange teksten.
Ik ben benieuwd of jij dit gaat inzetten?
Hartelijke groet,
Anton
#linkedin #netwerken #athoning
0 reacties