Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cleantalk-spam-protect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/antonh/domains/athoning.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Heeft jouw bedrijf ook al een LinkedIn bedrijfspagina?

Heeft jouw bedrijf al een LinkedIn bedrijfspagina?

Onderwerp: Heeft jouw bedrijf ook al een LinkedIn bedrijfspagina?

Je hebt binnen LinkedIn als onderneming of organisatie de mogelijkheid om een bedrijfspagina (company page) aan te maken en in te zetten.

Ik constateer dat dit bij veel ondernemers nog niet bekend is. Of niet krachtig is ingericht en/of is bevroren. Er wordt niets of te weinig mee gedaan.

Dat is zonde. Een LinkedIn bedrijfspagina is een krachtige en persoonlijke kans om je bedrijf en organisatie online nog beter op de kaart te zetten. Ook omdat een pagina niet door iedereen zomaar aan te maken is. Je moet daarvoor wel een zakelijke instelling/bedrijf zijn. Een mooie optie is ook dat je de Linkedin profielen van je medewerkers daaraan kunt koppelen.

Op zich is het aanmaken van zo’n LinkedIn bedrijfspagina niet eens zo heel moeilijk maar vaak merk ik dat er dingen vergeten worden. Of de pagina niet slim genoeg wordt gevuld. Het aanmaken gaat via de optie/button Werk/Bedrijfspagina maken of Work/Create Company Page.

linkedin pagina athoning
Heeft jouw bedrijf ook al een LinkedIn bedrijfspagina?

Na het slim en krachtig aanmaken, invullen en activeren komen 2 belangrijke uitdagingen:

  • 1) Hoe vul ik mijn pagina continu met aantrekkelijke en relevante berichten (content)?
  • 2) Hoe krijg ik mensen die mijn pagina willen gaan volgen (volgers)?

Twee uitdagingen die niet te onderschatten zijn. Welke slim opgepakt dienen te worden en waar voldoende tijd en aandacht aan wordt besteed. Het is best hard werken met een lange termijn visie (duursport).

Want eigenlijk is je bedrijfspagina een soort mini website. Ook dat vraagt veel aandacht, discipline en creativiteit.

Als je LinkedIn slim en sterk inzet, creëer je kansen!

Hartelijke groet,
Anton

Klik hier voor mijn andere LinkedIn tips.

Klik hier voor mijn bedrijfspagina van atHoning.

athoning linkedin support
#linkedin #trainer #coach en #support door #anton #honing uit #wijchen #nijmegen #gelderland

0 reacties

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Download hier mijn LinkedIn e-book met tips

Een verzameling van tips en adviezen over het inrichten en inzetten van LinkedIn profiel, pagina en het gebruik van LinkedIn.

Schrijf je in voor een LinkedIn training of voor coaching

Heb jij interesse in een persoonlijke 1 op 1 coaching LinkedIn? Of in een incompany LinkedIn training voor jouw bedrijf of afdeling?